carian - carian blog

Wednesday, July 21, 2010

blog oohh blog..

sumpah geli aku bace title aku sndiri..hoho
gile la aku ade blog!!btw sbenarnye blog ini khas aku wat tuk sahabat karib aku yg telah lama pergi iaitu Asmah Abdul Satar a.k.a semah (sure tgh bangge!) di atas semangat dan pengorbanannya pada negara yg slama ini tiada sorg pn peduli..dan hanya aku je yg memahami..betapa besarnya pejuangan beliau, betapa gagahnye beliau..kalo lah diberi kesempatan untuk memilih tajuk PSM dgn gaya tersendiri konpem tajuk aku "asmah abdul satar pejuang bangsa"..

semah..ko sambung la wat blog ni..xde pasal sume aku nk cite pasal ko..haha..buang mase aku je! haha..

okeh2..kite siyes k..
"ini seriyes..msti tolong die.."bak kate ning2 dr wandepet..

berbalik pada tujuan asal.objektif aku berblog, scope of study n method of statement..

aku suke gak bce blog2 org..stalk2 org..tp dlu la..skang aku da tobat da..skang aku banyak bz kn diri dgn keje2 amal, tlg ank2 yatim, buat lawatan smbil blaja kt rumah2 kebajikan dn menonton otomen bsame ank sdareku tcinta..hehe..this is my 1st entry n 1st of all aku nk ucapkn slm pekenalan buat sume peminat aku di msia mahupun di arab sane..laen kali aku update lg ea..alah bukan ade org nk bace pn..kalo x semah yg bace blog aku, aku lah yg bace sendiri...pastu refresh byk2 kali..hoho..ok2..bubye sume..bjumpe kite d hari dan waktu yg same dalammm....
POP KUIZZ......hehe...bye2..c ya... :)


No comments:

Post a Comment